Komisje i zespoły
-
Wydział Psychologii UW > O nas > Komisje i zespoły
Przewodnicząca Komisji: Członkowie Komisji:
dr hab. Joanna Czarnota-Bojarska
Dr hab. Kamilla Bargiel-Matusiewicz
Dr hab. Przemysław Tomalski
Dr Dorota Karwowska
Dr Marta Sobańska
Dr Małgorzata Styśko-Kunkowska
Przewodniczący Komisji: Dr hab. Jerzy Osiński Członkowie Komisji: Dr Dorota Kobylińska Dr Aleksandra Bala Dr Izabela Chojnicka Dr hab. Kamil Imbir Dr Konrad Jankowski Dr Hubert Suszek Dr Sabina Toruńczyk-Ruiz Dr Jerzy Wojciechowski
Przewodnicząca Komisji: Dr hab. Grażyna Katra Członkowie Komisji: Dr hab. Agnieszka Maryniak, prof. ucz. Dr hab. Paweł Holas Dr hab. Katarzyna Lubiewska Dr hab. Marcin Rzeszutek Dr Julia Barlińska Dr Krzysztof Fronczyk Dr Aleksandra Świderska Mgr Agnieszka Łyś (przedstawiciel doktorantów) Mgr Małgorzata Pięta (przedstawiciel doktorantów) Mgr Marta Siepsiak (przedstawiciel doktorantów) Adrianna Wielgopolan (przedstawiciel studentów) Formularz wniosku do Komisji ds. Etyki Badań Naukowych. POBIERZ wniosek: Wniosek do KE Prosimy o przesyłanie wersji elektronicznej wniosku na adres etykabadannaukowych@psych.uw.edu.pl ORAZ składanie JEDNEJ wydrukowanej i podpisanej kopii wniosku w koszyku Komisji w sekretariacie. 1. Wniosek (sporządzony na formularzu Komisji) i nazwany: Nazwisko_Imie_Wniosek Wnioskie niekompletne nie będą rozpatrywane! Regulamin Komisji ds Etyki Badań Naukowych >> Poniżej znajduje się tabela ze sztywnymi terminami nadsyłania i oceny wniosków przez komisję etyki badań naukowych w roku akademickim 2019/2020. TURA Termin nadsyłania wniosków Spotkanie komisji drugie spotkanie komisji (jeśli potrzebne) ostateczny termin odpowiedzi komisji termin oddania wniosku po poprawkach ostateczny termin oceny wniosku po poprawkach 1. 29.10 5.11 12.11 13.11 19.11 26.11 2. 19.01 26.01 2.02. 22.01 28.01 4.02 3. 23.03 30.03 6.04 8.04 14.04 21.04 4. 25.05 1.06 8.06 1.07 7.07 14.07 Powyższy harmonogram związany jest ze zmianą w regulaminie, która ma ułatwić pracę komisji i usprawnić oraz przyspieszyć ocenę wniosków (po zmianach maksymalny czas oczekiwania na opinię to 28 dni, wyjątek stanowi sytuacja, jeśli w międzyczasie wypadają święta). Zachęcamy do pełnego zapoznania się z nowym regulaminem, poniżej wymienionych jest kilka najważniejszych zmian: 1. Przy wysyłaniu wniosku w treści e-maila oraz w nazwie wniosku i załączników należy podać tytuł wniosku oraz dane osoby wnioskującej (imię, nazwisko oraz stopień naukowy). 2. Jeśli wniosek wymaga poprawek, żeby mógł uzyskać pozytywną opinię, poprawki te muszą zostać przesłane w ustalonym w harmonogramie terminie, w przeciwnym wypadku komisja wydaje odmowę wydania opinii i wniosek trzeba złożyć ponownie w kolejnej turze. Przypominamy, że staranne przygotowanie wniosku przez wnioskodawcę jest najlepszym sposobem na przyspieszenie uzyskania pozytywnej opinii. Poza opisem badania we wniosku w klarowny sposób, szczególną uwagę zwrócić należy na treść informacji dla osób badanych, która ma być zrozumiała i zawierać wszystkie informacje dotyczące możliwego dyskomfortu związanego z badaniem, zasad uzyskania potencjalnego wynagrodzenia oraz informacji zwrotnej (zwykle nie indywidualnej, co również należy wyraźnie zaznaczyć), informacje o tym, czy dane są analizowane indywidualnie czy zbiorczo, jak i o możliwości wycofania się z badania w każdym jego momencie bez podawania powodu i ponoszenia konsekwencji. Kolejną szalenie ważną sprawą jest kwestia ochrony danych osób badanych – ze szczególnym uwzględnieniem niedawno wprowadzonego RODO. Bardzo ważne jest rozróżnienie między badaniem anonimowym a poufnym – badania nie można nazwać anonimowym, gdy zbierane są dane umożliwiające identyfikację osoby badanej. Sposób ochrony danych osób badanych, oraz przechowywania danych wrażliwych, musi być przejrzyście opisany we wniosku, a klauzula RODO powinna być załączona do dokumentu świadomej zgody.
2. Plik z załącznikami (wszystkie wymagane załączniki umieszczamy w JEDNYM pliku) nazwany: Nazwisko_Imie_Zalaczniki
3. Przy wysyłaniu wniosku w treści e-maila należy podać tytuł wniosku oraz dane osoby wnioskującej (imię, nazwisko oraz stopień naukowy).
Przewodniczący Komisji: Dr hab. Marcin Zajenkowski Członkowie Komisji: Dr hab. Kamilla Bargiel-Matusiewicz Dr Magdalena Budziszewska Dr Karolina Hansen Dr Paweł Holas Dr hab. Maciej Stolarski Dr hab. Małgorzata Święcicka
Przewodnicząca Komisji: Dr hab. Grażyna Wąsowicz-Kiryło Członkowie Komisji: Prof. dr hab. Włodzimierz Oniszczenko
Prof. dr hab. Ewa Pisula
Prof. dr hab. Katarzyna Schier
Dr hab. Andrzej Hankała, prof. ucz.
Dr hab. Michał Chruszczewski
Dr hab. Anna Cierpka
Prof. dr hab. Anna Szuster-Kowalewicz
Dr hab. Piotr Tomaszewski
Dr Dorota Karwowska
Dr Małgorzata Styśko-Kunkowska
Dr Zuzanna Toeplitz
Dr Agata Trzcińska
Dr hab. Mirosława Huflejt-Łukasik Dr Dorota Rutkowska Dr Małgorzata Styśko-Kunkowska Dr hab. Małgorzata Święcicka Dr hab. Adam Tarnowski, prof. ucz.
Przewodnicząca Komisji: Prof. dr hab. Ewa Pisula Członkowie Komisji: dr hab. Barbara Bokus dr hab. Emilia Łojek dr hab. Włodzimierz Oniszczenko
Przewodnicząca Komisji: prof. dr hab. Barbara Bokus Sekretarz Komisji: Dr hab. Kamilla Bargiel-Matusiewicz Prof. dr hab. Bogdan ZawadzkiCzłonkowie Komisji:
Dr Anna Bolewska
Dr Małgorzata Dragan
Dr hab. Mirosława Huflejt- Łukasik
Dr hab. Grażyna KatraRegulamin >>
Przewodniczący Komisji: dr hab. Paweł Holas Członkowie Komisji: prof. dr hab. Maria Ledzińska – wiceprzewodnicząca
dr Małgorzata Styśko-Kunkowska – sekretarz
dr hab. Agnieszka Maryniak, prof. ucz.
dr hab. Adam Tarnowski, prof. ucz.
dr hab. Konrad Jankowski
dr hab. Marcin Rzeszutek
dr Katarzyna Lubiewska
dr Agnieszka Rychwalska (Instytut Studiów Społecznych im. Profesora Roberta Zajona UW)
dr Magdalena Roszczyńska-Kurasińska (Instytut Studiów Społecznych im. Profesora Roberta Zajona UW)
Możliwe jest również indywidualne umówienie się drogą mailową. Więcej informacji o stypendiach >> Przewodnicząca Komisji: mgr Joanna Siudem Wiceprzewodnicząca: mgr Dominika Pruszczak Sekretarz: mgr Paulina Olszak Członkowie Komisji: mgr Michał Lewandowski mgr Oliwia Maciantowicz mgr Paulina Olszak mgr Dominika Pruszczak mgr Joanna Siudem mgr Agnieszka Szczęsna – pracownik administracyjny Przewodniczący: Dr Wouter de Raad Członkowie Komisji: Prof. dr hab. Emilia Łojek Dr Małgorzata Gambin Dr Monika Prusik Dr Dorota Rutkowska Dr Rafał Styła Dr Mikołaj Winiewski Anna Winter (przedstawiciel sekretariatu WISP) Paula Wällstedt (przedstawiciel studentów)
Przewodniczący Komisji: dr hab. Anna Cierpka Członkowie Komisji: Prof. dr hab. Katarzyna Schier Dr hab. Michał Bilewicz, prof. UW Dr hab. Maciej Haman, prof. UW Mgr Paweł Łowicki
Przewodnicząca Komisji: dr Dorota Karwowska Członkowie: Sekretarz: Zofia Pozorek Vice-przewodnicząca: dr Agnieszka Wojnarowska Członkowie: Członkowie: Przewodniczący: dr Wouter de Raad (przewodniczący) Członkowie: dr hab. Joanna Radoszewska dr Ewa Malinowska dr Karolina Małek dr Albertyna Paciorek. Członkowie:
dr Irena Zinserling – Pełnomocnik Dziekana ds. Rekrutacji
dr Marcin Leśniak
dr Małgorzata Babiuch-Hall
dr Ewa Malinowska
Anna Winter
Studentki: Agnieszka Branicka, Natalia Tkacz
mgr Dominika Adamczyk – doktorantka
Agata Florczyk – studentka
mgr Małgorzata Hanć – doktorantka
dr Joanna Kowalska
Elżbieta Lenarcik
dr Oliwia Maciantowicz
dr Mateusz Płatos
Przewodnicząca:
dr hab. Grażyna Katra
dr Agnieszka Burnos
dr Karolina Małek
Przewodniczący:
dr hab. Maciej Stolarski, prof. ucz.
prof. dr hab. Emilia Łojek
prof. dr hab. Katarzyna Schier
prof. dr hab. Hanna Szuster-Kowalewicz
dr hab. Michał Bilewicz, prof. ucz.
dr hab. Maciej Haman, prof. ucz.
- Władze i Rada Wydziału
- Nauczyciele akademiccy
- Administracja
- Doktoranci
- Komisje i zespoły
- Katedry
- Ośrodki badawcze i laboratoria
- Konferencje i otwarte spotkania naukowe
- Projekt DynaMORE
- Projekty EIT Food
- Projekt PolkaNorski
- Psychological Aspects of the Epidemic – grupa badawcza
- Centrum Pomocy Psychologicznej UW
- Promocja i komunikacja
- Historia
- Akty Prawne
- Postępowanie o nadanie tytułu profesora
- Postępowania habilitacyjne
- Przewody doktorskie