Ta strona wykorzystuje ciasteczka ("cookies") w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Czy wyrażasz na to zgodę?

Czytaj więcej

Imbir Kamil

Kamil Imbir - zdjęcie

Tytuł naukowy: prof. dr hab.
Stanowisko: profesor uczelni
Jednostka: Katedra Psychologii Społecznej, Osobowości i Procesów Emocjonalnych
E-mail: kimbir@psych.uw.edu.pl
Telefon: (22) 55 49 827
Pokój: 5.81
Zainteresowania naukowe

Psychologia emocji i motywacji; rozróżnienie automatycznych i refleksyjnych źródeł procesów emocjonalnych; związki emocje – poznanie; neuronalne korelaty przetwarzania emocjonalnego; neurobiologia; metody neuroobrazowania.

Kariera naukowa / wykształcenie

1 IX 2024 – obecnie: Uniwersytet Warszawski, Wydział Psychologii, funkcja: Dziekan Wydziału.

1 X 2022 – 31 XII 2024: Uniwersytet Warszawski, Wydział Psychologii, funkcja: Przewodniczący Rady Naukowej Dyscypliny Psychologia (kadencja 2020-2024).

1 VII 2020 – obecnie: Uniwersytet Warszawski, Wydział Psychologii, stanowisko: profesor uczelni.

1 IX 2020 – 31 VIII 2024: Uniwersytet Warszawski, Wydział Psychologii, funkcja: Dziekan Wydziału.

2017 – uzyskanie stopnia dra habilitowanego nauk społecznych w dyscyplinie psychologia na podstawie osiągnięcia: W stronę dwusystemowego modelu relacji emocji i poznania: usprawniająca rola refleksyjnej genezy oraz subiektywnej wagi regulacyjnej ładunku emocjonalnego słów dla przetwarzania systematycznego, Wydział Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.

1 X 2015 – 31 VI 2020: Uniwersytet Warszawski, Wydział Psychologii, stanowisko: adiunkt.

1 X 2012 – 30 IX 2015: Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej, Wydział Stosowanych Nauk Społecznych, stanowisko: adiunkt.

2012 – uzyskanie stopnia doktora w zakresie nauk społecznych w dyscyplinie psychologia na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego po studiach doktoranckich w ramach Kolegium Międzywydziałowych Indywidualnych Studiów Matematyczno Przyrodniczych (MISMaP) na podstawie pracy Odmienność emocji automatycznych i refleksyjnych: poszukiwanie zróżnicowania neurobiologicznego i psychologicznego (promotorzy: prof. Maria Jarymowicz – Wydział Psychologii UW,  dr hab. Piotr Durka – Wydział Fizyki UW). Praca obroniona z wyróżnieniem.

1 X 2008 – 30 IX 2012: Uniwersytet Warszawski, Kolegium Międzywydziałowych Interdyscyplinarnych Studiów Doktoranckich w zakresie nauk matematyczno–przyrodniczych, stanowisko: doktorant.

2008 – uzyskanie magisterium z zakresu psychologii na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego – studia w ramach Kolegium Międzywydziałowych Indywidualnych Studiów Matematyczno Przyrodniczych (MISMaP). Praca Emocje a funkcjonowanie poznawcze: Rola emocji o różnym znaku wzbudzanych w systemie homeostatycznym vs transgresyjnym pisana pod kierunkiem prof.  Marii Jarymowicz, obroniona na rok przed terminem wynikającym z toku studiów.

2008 – uzyskanie licencjatu z zakresu biologii ogólnej na Wydziale Biologii Uniwersytetu Warszawskiego w ramach Kolegium Międzywydziałowych Studiów Matematyczno Przyrodniczych (MISMaP). Praca Edukacyjna funkcja Ogrodu Botanicznego Uniwersytetu Warszawskiego napisana pod kierunkiem dr Hanny Werblan-Jakubiec.

Publikacje

  1. Imbir, K. K. & Wielgopolan, A. (2024). The influence of origin and valence of words on the social judgements of unknown people. Journal of Experimental Psychology: Human Perception and Performance, Online first.
  2. Sobieszek, A., Siemiątkowski, M., & Imbir, K. (2024). Generative neural networks for experimental manipulation: examining dominance-trustworthiness face impressions with data-efficient models. British Journal of Psychology, Online first.
  3. Jankowska, M., & Imbir, K. K. (2024). More About the Same Thing in a Different Way: Wording and Experienced Emotions in the Understanding of Official Letters. Language and Cognition. Online first.
  4. Wielgopolan, A., & Imbir, K. K. (2024). Is the ambiguity of emotion multidimensional? The ambiguous valence, activation and origin of emotions. Polish Psychological Bulletin, 55, 1-10.
  5. Imbir, K. K., Pastwa, M., Wielgopolan, A., Modzelewska, A., & Sobieszek, A. (2023). Role of arousal, subjective significance and valence of affect in task-switching effectiveness. Language and Cognition, 15(4), 689-715.
  6. Imbir, K. K., Duda-Goławska, J., Wielgopolan, A., Sobieszek, A., Pastwa, M. & Żygierewicz, J. (2023). The role of subjective significance, valence and arousal in the explicit processing of emotion-laden words. PeerJ, 10, e14583.
  7. Wielgopolan, A., & Imbir, K. K. (2023). How emotional are words ambiguous on the spaces of valence, origin and activation? Cognition and Emotion, 37(5), 891-907.
  8. Wielgopolan, A., & Imbir, K. K. (2023). Cognitive load and deception detection performance. Cognition Science, 47(7), e13321.
  9. Wielgopolan, A., & Imbir, K. K. (2023). Affective norms for emotional ambiguity in valence, origin, and activation spaces. Behavior Research Methods, 55(3), 1141-1156.
  10. Wielgopolan, A., & Imbir, K. K. (2023). More than just ambivalence: the perception of emotionally ambiguous words on the spaces of origin and activation indexed by behavioural and webcam-based eye-tracking correlates. Language and Cognition, 16(2), 401–424.
  11. Wielgopolan, A., Pastwa, M., Warkocka, A. & Imbir, K. K. (2023). Anyone but Me: Unrealistic Optimism, Emotions and Anxiety in the Face of COVID-19 Pandemic. International Journal of Environmental Research and Public Health, 20(1), 30.
  12. Pastwa, M., Imbir, K. K., Wielgopolan, A., & Adach, E. (2023). Predictors of feeling of threat caused by COVID-19 pandemic, the distinctive effects of automatic vs reflective emotions. International Journal of Environmental Research and Public Health, 20(7), 5231.
  13. Imbir, K. K., Pastwa, M., & Walkowiak, M. (2023). The Role of the Valence, Arousing Properties and Subjective Significance of Subliminally Presented Words in Affective Priming. Journal of Psycholinguistic Research, 52(1), 33-56.
  14. Imbir, K. K., Wielgopolan, A., Stępniewska. J., & Benda, K. (2023). Database of Expressionist, Impressionist, and Post-Impressionist paintings: Affective norms for 60 art pieces. Quarterly Journal of Experimental Psychology, 77 (5), 1093-1105.
  15. Czarnocki, M., & Imbir, K. K. (2022). Self-complexity mediates the relationship between temperamental perseverance and ruminative thoughtsCurrent Psychology, 41, 2919–2926.
  16. Duda-Goławska, J., Imbir, K.K. & Żygierewicz, J. (2022). ERP Analysis Using a Multi-Channel Matching Pursuit Algorithm. Neuroinformatics, 20(4), 827-862.
  17. Imbir, K. K., Duda-Goławska, J., Sobieszek, A., Wielgopolan, A., Pastwa, M., & Żygierewicz, J. (2022). Arousal, subjective significance and the origin of valence aligned words in the processing of an emotional categorisation task. PLOS one, 17(3), e0265537.
  18. Imbir, K. K., Duda-Goławska, J., Pastwa, M., Sobieszek, A., Wielgopolan, A., Jankowska, M., Modzelewska, A., & Żygierewicz, J. (2022). Inhibitory Control Effectiveness Can Be Improved: The Role of Arousal, Subjective Significance and Origin of Words in Modified Emotional Stroop Test. PLOS One, 17(6), e0270558.
  19. Imbir, K. K., Duda-Goławska, J., Bernatowicz, G., Pastwa, M., Sobieszek, A., Wielgopolan, A., & Żygierewicz, J. (2022). The Affect Misattribution in the Interpretation of Ambiguous Stimuli in Terms of Warmth vs. Competence: Behavioral Phenomenon and Its Neural Correlates. Brain Sciences, 12, 1093.
  20. Szubielska, M., & Imbir, K. (2022). The Aesthetic Experience of Contemporary Installations in an Art Gallery and a Laboratory Setting: The Issue of Interactivity. Advances in Cognitive Psychology, 18(3), 179-189.
  21. Szuster, A., Huflejt-Łukasik, M., Karwowska, D., Pastwa, M., Laszczkowska, Z., & Imbir, K. (2022). Affective attitudes in face of the Covid-19 pandemic – the dynamics of negative emotions and a sense of threat in Poles in the first wave of the pandemic. International Journal of Environmental Research and Public Health, 19(20), 13497.
  22. Jankowska, M. & Imbir, K. (2022). Reading an Official Letter: The Impact of Emotions on Cognitive Processes and the Dynamics of Affective States. Advances in Cognitive Psychology, 18(4), 251-275.
  23. Imbir, K. K., Pastwa, M. (2021). Can Valence and Origin of Emotional Words Influence the Assessments of Ambiguous Stimuli in Terms of Warmth or Competence? PeerJ, 9, e10488.
  24. Imbir, K. K., Duda-Goławska, J., Pastwa, M., Jankowska, M., & Żygierewicz, J. (2021). Event-Related Potential Correlates of Valence, Arousal, and Subjective Significance in Processing of an Emotional Stroop Task. Frontiers in Human Neuroscience, 15, 617861.
  25. Szubielska M., & Imbir, K. (2021). The aesthetic experience of critical art: The effects of the context of an art gallery and the way of providing curatorial information. PLOS One, e0250924.
  26. Imbir, K. K., Pastwa, M., Duda-Goławska, J., Sobieszek, A. Jankowska, M., Modzelewska, A., Wielgopolan, A., & Żygierewicz, J. (2021). Electrophysiological correlates of interference control in the modified emotional Stroop task with emotional stimuli differing in valence, arousal, and subjective significance. PLOS One, e0258177.
  27. Modzelewska, A., & Imbir, K. K. (2021). Interoceptive awareness and beliefs about health and the body as predictors of the intensity of emotions experienced at the beginning of the pandemic. PeerJ, 9, e12542.
  28. Szubielska M., Imbir, K. K., & Szymańska A. (2021). The influence of the physical context and knowledge of artworks on the aesthetic experience of interactive installations. Current Psychology, 40(8), 3702-3715.
  29. Wielgopolan, A., & Imbir, K. K. (2021). Can Emotional Awareness of Liars Influence Deception Detection Effectiveness? Journal of Personality Assessment, 103(5), 667-674.
  30. Imbir, K. K., Duda-Goławska, J., Pastwa, M., Jankowska, M., Modzelewska, A., Sobieszek, A., & Żygierewicz, J. (2020). Electrophysiological and behavioral correlates of Valence, Arousal and Subjective Significance in the Lexical Decision Task. Frontiers in Human Neuroscience, 14, 567220.
  31. Szubielska M., Imbir, K., Fudali-Czyż A., & Augustynowicz P. (2020). How does knowledge about an artist’s disability change the aesthetic experience? Advances in Cognitive Psychology, 16(2), 150–159.
  32. Imbir, K. K., Pastwa, M., Jankowska, M., Kosman, M., Modzelewska, A., & Wielgopolan, A. (2020). Valence and Arousal of Words in Visual and Conceptual Interference Control Efficiency. PLOS One, e0241694.
  33. Wróbel, M., & Imbir, K. K. (2019). Broadening the perspective on emotional contagion and emotional mimicry: The correction hypothesis. Perspectives on Psychological Science, 14(3), 437–451.
  34. Imbir, K. (2019). Words’ Origin of an Affective State, but not Valence, Shape the Reaction Latencies in a Word-Sign Choosing Ambiguous Task. Current Psychology, 38, 1235–1244.
  35. Pastwa, M., & Imbir, K. K. (2019). Impact of subliminally presented words valence’on risk-taking decisions in a game of chance. Frontiers in Psychology, 10, 959.
  36. Imbir, K. K., Jurkiewicz, G., Duda-Goławska, J., & Żygierewicz, J. (2019). The role of valence and origin of emotions in emotional categorization task for words. Journal of Neurolinguistics, 52, 100854.
  37. Imbir, K. K. (2019). Does Reading Words Differing in Arousal Load Influence Local-Global Scope of Perception? Roczniki Psychologiczne / Annals of Psychology, 22(3), 277-297.
  38. Imbir, K. (2018). Arousal and Subjective Significance Shapes Stimuli Interpretation across Warmth Vs. Competence Dimensions. Current Psychology, 37(4), 716-725.
  39. Imbir, K. (2018). Origin of Emotion Represented in Word Meaning Influences Complex Visual Search Effectiveness. Polish Psychological Bulletin, 49(2), 207–220.
  40. Walkowiak, M. T., & Imbir, K. K. (2018). The role of the origin (automatic vs. reflective) of affective state for the effectiveness of persuasion based on strong vs. weak arguments. Roczniki Psychologiczne / Annals of Psychology, 21(1), 9-33.
  41. Imbir, K. K., Bernatowicz, G., Duda-Goławska, J., & Żygierewicz, J. (2018). The role of activation charge in an emotional categorisation task for words: insight from the perspective of a dual process theory of the activation mechanisms. Journal of Cognitive Psychology, 30(5-6), 588-608.
  42. Imbir, K. K., Jurkiewicz, G., Duda-Goławska, J., Pastwa, M., & Żygierewicz, J. (2018). The N400/FN400 and Lateralized Readiness Potential Neural Correlates of Valence and Origin of Words’ Affective Connotations in Ambiguous Task Processing. Frontiers in Psychology, 9, 1981.
  43. Imbir, K. K. (2017). Valence and Origin of Emotional Words Influence on Subsequent Perception of Ambiguous Stimuli in Terms of Competence Versus Warmth. Journal of Psycholinguistic Research, 46(6), 1549-1571.
  44. Imbir, K. (2017). The Affective Norms for Polish Short Texts (ANPST) Database Properties and Impact of Participants’ Population and Sex on Affective Ratings. Frontiers in Psychology, 8, 855.
  45. Imbir, K. (2017). Does reading words differing in arousal load influence interference control in flanker task? Current Psychology, 36(1), 157-166.
  46. Imbir, K., Spustek, T., Duda, J., Bernatowicz, G., & Żygierewicz, J. (2017). N450 and LPC Event-Related Potential Correlates of an Emotional Stroop Task with Words Differing in Valence and Emotional Origin. Frontiers in Psychology, 8, 880.
  47. Imbir, K., Spustek, T., Bernatowicz, G., Duda, J., & Żygierewicz, J. (2017). Two Aspects of activation: arousal and subjective significance–behavioral and event-related potential correlates investigated by means of a modified emotional Stroop task. Frontiers in Human Neuroscience, 11, 608.
  48. Antosz, A. & Imbir, K. (2017). Emotional quality of words and mindset suggestion reflect in ambiguous task performance. Journal of Cognitive Psychology, 29(2), 151-168.
  49. Imbir, K. & Gołąb, M. (2017). Affective reactions to music: norms for 120 excerpts of modern and classical music. Psychology of Music, 45(3), 432-449.
  50. Imbir, K. (2016). From heart to mind and back again. A duality of emotion overview on emotion-cognition interactions. New Ideas in Psychology, 43, 39-49.
  51. Imbir, K. (2016). Subjective Significance Shapes Arousal Effects on Modified Stroop Task Performance: a Duality of Activation Mechanisms Account. Frontiers in Psychology, 7, 75.
  52. Imbir, K. (2016). Geneza ładunku emocjonalnego oraz sposób przetwarzania słów modyfikują postrzegane prawdopodobieństwo wystąpienia sekwencji losowych. Przegląd Psychologiczny, 59(2), 197-218.
  53. Imbir, K., Spustek, T., & Żygierewicz, J. (2016). Effects of valence and origin of emotions evidenced by ERP correlates in Lexical Decision Task: the emotion duality approach. Frontiers in Psychology, 7, 271.
  54. Imbir, K. (2016). Affective Norms for 718 Polish Short Texts (ANPST): Dataset with Affective Ratings for Valence, Arousal, Dominance, Origin, Subjective Significance and Source Dimensions. Frontiers in Psychology, 7, 1030.
  55. Imbir, K. (2016). Affective Norms for 4900 Polish Words Reload (ANPW_R): Assessments for Valence, Arousal, Dominance, Origin, Significance, Concreteness, Imageability and Age of Acquisition. Frontiers in Psychology, 7, 1081.
  56. Imbir, K. (2015). Affective Norms for 1,586 Polish Words (ANPW): Duality of Mind Approach. Behavior Research Methods, 47(3), 860-870.
  57. Jarymowicz, M. & Imbir, K. (2015). Toward a human emotions taxonomy (based on their automatic vs. reflective origin). Emotion Review, 7(2), 183-188.
  58. Imbir, K. (2015). Pozytywne emocje poprawiają myślenie: znaczenie genezy emocji i trudności zadania dla sprawności wnioskowania sylogistycznego. Przegląd Psychologiczny, 58(2), 226-242.
  59. Imbir, K., Spustek, T., & Żygierewicz, J. (2015). Polish Pseudo-words List: Dataset of 3023 Stimuli with Judges Competent Ratings. Frontiers in Psychology, 6, 1395.
  60. Imbir, K., Jarymowicz, M., Spustek, T., Kuś, R., & Żygierewicz, J. (2015). Origin of emotion effects on ERP correlates of emotional word processing: the emotion duality approach. PLoS One, 10(5), e0126129.
  61. Imbir, K. & Rutniewska, M. (2014). Rola emocji (automatycznych vs. refleksyjnych) w procesach intuicyjnych ocen społecznych. Psychologia Społeczna, 9(4), 455–465.
  62. Imbir, K. (2014). Emocjonalne znaczenie słów: walidacja metody wyznaczania norm afektywnych dla słów polskich. Studia Psychologiczne, 52(2), 33-42.
  63. Imbir, K. & Jarymowicz, M. (2013). The Effect of Automatic vs. Reflective Emotions on Cognitive Control in Antisaccade Tasks and the Emotional Stroop Test. Polish Psychological Bulletin, 44(2), 137-146.
  64. Jarymowicz, M., Imbir, K., Jasielska, D., Wolak, T. & Naumczyk, P. (2013). Wzbudzanie emocji specyficznych dla automatycznego vs refleksyjnego systemu wartościowania a odpowiedzi hemodynamiczne mózgu (badanie z wykorzystaniem fMRI). Psychologia – Etologia – Genetyka, 27, 7–24.
  65. Imbir, K. (2013). Zdegradowane prezentacje słów związanych z emocjami o genezie automatycznej bądź refleksyjnej a przejawy efektywności kontroli uwagi w Teście Antysakkad. Psychologia – Etologia – Genetyka, 28, 81-96.
  66. Imbir, K. (2013). Geneza i źródło emocji jako czynniki modulujące obszar uwagi / Origins and Sources of Emotion as Factors that Modulate the Scope of Attention. Roczniki Psychologiczne / Annals of Psychology, 16(2), 263-310.
  67. Imbir, K., Jarymowicz, M. (2013). Dyfuzyjny wpływ emocji (automatycznych vs refleksyjnych) na formułowanie sądów. Psychologia Społeczna, 8(3), 251–261.
  68. Błaszczak, W., Imbir, K. (2012). Use of affective priming to measure implicit self-reference effect. Psychological Reports: Mental & Physical Health, 111(1), 107-114.
  69. Imbir, K., Jarymowicz, M., Żygierewicz, J., Kuś, R., Michalska, M., Kruszyński, M., Durka, P. (2012). Emocje o genezie automatycznej bądź refleksyjnej a potencjały związane z bodźcem (ERP). Psychologia – Etologia – Genetyka, 26, 23-41.
  70. Imbir, K., & Jarymowicz, M. (2011). Wzbudzanie emocji o genezie automatycznej bądź refleksyjnej a przejawy efektywności kontroli uwagi w Teście AntysakkadPsychologia – Etologia – Genetyka23, 9-28.
  71. Imbir, K., & Jarymowicz, M. (2011). Wzbudzanie emocji o genezie automatycznej bądź refleksyjnej a przejawy poznawczej kontroli w Emocjonalnym Teście Stroopa. Psychologia – Etologia – Genetyka, 24, 7-25.
  72. Jarymowicz, M., & Imbir, K. (2010). Próba taksonomii ludzkich emocjiPrzegląd psychologiczny53(4), 439-461.
Monografie naukowe
  • Imbir, K. (2018). Dwa systemy emocji i ich konsekwencje dla procesów poznawczych. Nowe podejście do zrozumienia związków emocji i poznania oraz umysłu jako całości. Warszawa: Wydawnictwa UW.
Rozdziały w monografiach naukowych
  • Imbir, K. (2017). Psychoevolutionary Theory of Emotion (Plutchik). In V. Zeigler-Hill & T. K. Shackelford (Eds.), Encyclopedia of Personality and Individual Differences, (pp. 1–9). New York, NY: Springer International Publishing. doi:  10.1007/978-3-319-28099-8.
  • Imbir, K., Jasielska, D. (2012). Emocje o genezie refleksyjnej: znaczenie w funkcjonowaniu psychicznym i próby pomiaru. W H. Szuster, D. Maison, D. Karwowska (red.), W stronę podmiotowości. O emocjach, tożsamości, dobrych uczynkach i pożytkach płynących z porannego wstawania, (s. 27 – 43). Sopot: Wydawnictwo Smak Słowa.
  • Jarymowicz, M., & Imbir, K. (2011). O dynamice emocji wzbudzanych automatycznie bądź refleksyjnie. W: D. Doliński, W. Błaszczak. Dynamika emocji. Teoria i praktyka, (s. 13-30). Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.

Redakcje czasopism:
Redaktor w „Annals of Psychology”.

Projekty badawcze

Członkostwo w Towarzystwach Naukowych:
Członek The Consortium of European Research on Emotion (CERE).
Członek The European Society for Cognitive and Affective Neuroscience (ESCAN).

Nagrody i wyróżnienia
  • Dwukrotny laureat „Złotego Psi” (2023 i 2024), wyróżnienia przyznawanego przez studentów w plebiscycie dla osoby, która w sposób ciekawy prowadzi zajęcia dydaktyczne.
  • Finalista Nagrody Naukowej 2019 tygodnika „Polityka”.
  • Laureat stypendium MNiSW dla wybitnych młodych naukowców w edycji 2016.
  • Laureat konkursu stypendialnego START 2016 Fundacji na rzecz Nauki Polskiej.
  • Nagroda Dziekana Wydziału Psychologii UW za dorobek publikacyjny (maj 2016).
  • Nagroda im. Salomona Ascha przyznana przez Zarząd Polskiego Stowarzyszenia Psychologii Społecznej za najlepszy artykuł opublikowany w czasopiśmie Psychologia Społeczna w 2014 roku – Przyznana na zjeździe PSPS w Łodzi (wrzesień 2015).
  • Nagroda Indywidualna III stopnia Rektora APS za dorobek publikacyjny i badawczy: maj 2015.
  • Stypendium Rektora APS dla najlepszych młodych badaczy: 2014-15.
  • Nagroda Zespołowa II stopnia Rektora APS za dorobek publikacyjny: maj 2014.
  • Specjalne Stypendium Naukowe (SSN) kolegium MISMaP – stypendium naukowe: 2011–2012.
  • Stypendium Doktoraty dla Mazowsza: 2010–2011.
  • Mazowieckie Stypendium Doktoranckie roku akademickiego 2008/2009.
  • Pierwsze miejsce w konkursie na poster ilustrujący pracę badawcząna Wydziale Psychologii UW; maj 2007.
  • Drugie miejsce w konkursie na poster ilustrujący pracę badawczą na Wydziale Psychologii UW; maj 2008.
Działalność organizacyjna na Uniwersytecie Warszawskim:

Funkcje pełnione na Uniwersytecie Warszawskim

  • Dziekan Wydziału Psychologii UW od 2020 roku.
  • Przewodniczący RW Psychologii od 2020 roku.
  • Przewodniczący Rady Naukowej Dyscypliny Psychologia w latach 2022-2024.
  • Kierownik Katedry Psychologii Osobowości (2019-2020) oraz Katedry Psychologii Społecznej, Osobowości i Procesów Emocjonalnych (od stycznia do września 2020).
  • Zastępca przewodniczącego Komisji Rekrutacyjnej Szkoły Doktorskiej Nauk Społecznych (na poziomie całego Uniwersytetu).

Zaangażowanie w prace organów kolegialnych
  • Członek Rady Wydziału Psychologii od 2016 roku.
  • Członek Rady Naukowej Dyscypliny Psychologia od 2019 roku.
  • Członek Rady Dydaktycznej kierunku Psychologia od 2021 roku.
  • Stały gość Senatu UW od 2020 roku.
  • Udział w pracach komisji rektorskiej rozstrzygającej wnioski wyjazdowe doktorantów w ramach programu ZIP (wiosna 2020).
  • Członek Senackiej Komisji ds. Rozwoju Przestrzennego.
  • Członek Rady Naukowej Szkoły Doktorskiej Nauk Społecznych 2019-2020.
  • Członek zespołu doradczego ds. powołania Szkoły Doktorskiej Nauk Społecznych.
  • Członek komisji Rady Wydziału Psychologii ds. Etyki Badań Naukowych.
  • Członek komisji Rady Wydziału Psychologii ds. Badań Statutowych.
  • Członek komisji Konkursowej Rady Wydziału Psychologii na stanowisko Adiunkta.
  • Członek zespołu RND Psychologia ds. przebiegu postępowań w sprawie nadania stopnia doktora.

Działalność dydaktyczna
Szkoła Doktorska Nauk Społecznych prowadzenie kursów obowiązkowych od 2020 r.

Wydział Psychologii UW autorstwo i prowadzenie kursów fakultatywnych oraz obowiązkowych od 2015 r.

Działalność organizacyjna w obszarze dydaktyki

Wypromowane prace doktorskie i magisterskie:
42 wypromowane prace magisterskie na Wydziale Psychologii.
3 prace licencjackie na Wydziale Filozofii i Socjologii.
1 praca licencjacka na Wydziale Filozofii.