Ta strona wykorzystuje ciasteczka ("cookies") w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Czy wyrażasz na to zgodę?

Czytaj więcej

Nowości książkowe

Kategoria: Aktualności Wydziału

  • Introduction to mediation, moderation, and conditional process analysis: aregression-based approach / Andrew F. Hayes (2013)
  • Wybrane problemy współczesnej diagnostyki klinicznej w psychologii / redakcja: Bogdan Zawadzki, Krzysztof Fronczyk, Kamilla Bargiel-Matusiewicz (2024)
  • Skuteczność zapobiegania zaburzeniom psychicznym i ich leczenia: wnioski z badań dla praktyki klinicznej / Jadwiga Małgorzata Rakowska (2021)
  • Miastomijanie: historia i współczesność warszawskiego muralu / pod redakcją Aleksandy Litorowicz; koncepcja Aleksandra Litorowicz; teksty Anna Brzezińska-Czerska, Aleksandra Litorowicz, Zofia Rojek, Monika Wróbel (2024)
  • CiałoTeksty: literackie i filmowe reprezentacje transpłciowości / Anna Kujawska-Kot (2024)
  • Wyczerpani: jak odzyskać radość życia w świecie, który przytłacza / Corey Keyes (2024)
  • ZOEpolis: budując wspólnotę ludzko-nie-ludzką / wątki zaplotły Małgorzata Gurowska, Monika Rosińska, Agata Szydłowska (2020)
  • Niespokojne pokolenie: jak wielkie przeprogramowanie dzieciństwa wywołało epidemię chorób psychicznych / Jonathan Haidt (2025)
  • Behavioral genetics / Valerie S. Knopik, Jenae M. Neiderhiser, John C. DeFries, Robert Plomin (2017)
  • Gamesters’ handbook two: another collection of games for teachers and group workers / Donna Brandes (1987)
  • Wszystko mam bardziej: życie w spektrum autyzmu / Jacek Hołub (2024)
  • Dysforia i niezgodność płciowa: kompendium dla praktyków / redakcja naukowa Bartosz Grabski, Magdalena Mijas, Marta Dora, Grzegorz Iniewicz  (2020)
  • Trening umiejętności społecznych dzieci i młodzieży: przewodnik dla terapeutów / Joanna Węglarz, Dorota Bentkowska (2023)
  • Trening umiejętności społecznych dzieci i młodzieży. Cz. 2 / Joanna Węglarz, Dorota Bentkowska (2024)
  • Trafność pomiaru w praktyce psychometrycznej: badania empiryczne / Paweł Kleka (2021)
  • Przenikanie umysłów – potencjał twórczy współpracy z AI /Aleksandra Przegalińska, Tamilla Triantoro (2024)

 

(grafika: WPs UW, na zdjęciu obraz olejny: Knut Ekvall (1843-1912), The Reading Lesson)