Ta strona wykorzystuje ciasteczka ("cookies") w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Czy wyrażasz na to zgodę?

Czytaj więcej

[COVID-19] Komunikat dot. tymczasowego zawieszenia spłat czesnego

[COVID-19] Komunikat dot. tymczasowego zawieszenia spłat czesnego

Kategoria: Aktualności COVID-19, Aktualności Sekretariatu ds. studenckich, Aktualności Wydziału

Studenci, którzy z powodu epidemii znaleźli się w trudnej sytuacji materialnej mogą wnioskować o tymczasowe zawieszenie spłat czesnego na okres max. 2 miesięcy. W tym celu należy złożyć podanie w USOS z opisem sytuacji, która doprowadziła do trudności z terminową spłatą rat. Do podania należy załączyć dokument potwierdzający przedstawioną sytuację – np. kopię umowy z terminem jej zakończenia, informację z miejsca pracy o rozwiązaniu umowy itp. Dopuszczalne są dokumenty elektroniczne, w tym oficjalna korespondencja elektroniczna z adresu służbowego pracodawcy. Za okres zawieszenia spłaty rat nie będą naliczane karne odsetki. Powyższa możliwość nie dotyczy osób, u których zaległości powstały przed ogłoszeniem stanu epidemii, czyli przed 15 marca.

Jednocześnie pozostają do rozważenia standardowe opcje ulg finansowych opisanych w zarządzeniu nr 130 Rektora UW z 30 września 2020 r. w sprawie zasad pobierania oraz warunków i trybu zwalniania z opłat. Pomoc socjalna w postaci stypendiów i jednorazowych zapomóg świadczona jest na zasadach opisanych na naszej stronie.