[COVID-19] Administracja Wydziału Psychologii pracuje zdalnie

W związku z dynamicznie zmieniającą się sytuacją i napływającymi zaleceniami ze strony JM Rektora, uprzejmie informuję, że od piątku 12.03.2020 do odwołania wszyscy pracownicy niebędący nauczycielami akademickimi (administracja, obsługa, biblioteka) pracują zdalnie, w formie dyżurów lub ze skróconymi godzinami pracy. 
 
Co do zasady w większości sekcji codziennie ktoś będzie na Wydziale, a na pewno w godzinach 11-14. (więcej szczegółów poniżej)  
 
Praca została tak zorganizowana, aby tam gdzie to możliwe nie zaburzyć działania Wydziału. Wszystkie procedury będą się jednak tworzyć na bieżąco, dlatego uprzejmie prosimy o zgłaszanie pytań praktycznych w miarę ich powstawania, ale także prosimy o wyrozumiałość w razie gdyby stworzenie na nowo Wydziału – ale w sposób zdalny – zajmowało nam wszystkim trochę czasu :) 
 
Na ten moment cały zespół administracyjny jest bardzo zmotywowany, aby w sensowny sposób przełożyć procedury papierowe i osobiste na zdalne i elektroniczne, coby nasza praca była jednocześnie efektywna i bezpieczna. To już trzeci dzień, w którym wiele osób pracuje po godzinach, żeby jak najszybciej ustalić wszystkie szczegóły i przygotować odpowiednie narzędzia, bardzo dziękuję za ten ogrom pracy wszystkim zaangażowanym!  
 
1. Uprzejmie prosimy o uznanie drogi mailowej za podstawową formę kontaktu z pracownikami administracji (adresy: http://psych.uw.edu.pl/o-nas/administracja/ ). W razie potrzeby kontaktu głosowego mogą się Państwo umówić na rozmowę przy wykorzystaniu meet.google.com (niebawem wyślemy instrukcje dotyczące tego narzędzia). W razie potrzeby spotkania, prosimy umawiać się bezpośrednio z daną osobą na konkretną godzinę w przedziale 11-14.  
2. Przypominamy, że wiadomości mailowe należy pisać z konta służbowego (w domenie @psych.uw.edu.pl). 
3. Pracujemy nad procedurą zdalnego „podpisywania” pism i na ten moment przyjmujemy, że dokumenty można przesyłać w formie skanów. Na potrzeby tej wyjątkowej sytuacji chcemy też uznać (na razie w ramach Wydziału), że mail wysłany z konta służbowego jest oświadczeniem woli nadawcy, i pełni rolę podpisu. 
4. Wnioski urlopowe proszę składać mailem na adres hanna.bilinska@psych.uw.edu.pl umieszczając w jawnej kopii kierownika katedry i dziekan Maison (w przypadku pracowników naukowych) lub umieszczając kierownika bezpośredniego i dyrektor administracyjną w przypadku pozostałych pracowników. 
5. Ze względu na chorobę obu pracowniczek, Sekretariat Wydziału będzie w najbliższym czasie nieczynny. Prosimy nie kierować przesyłek kurierskich na Wydział. Korespondencja będzie odbierana od kurierów i listonosza na portierni, a następnie rozprowadzana przez kierownika dyżurnego. 
6. Każdego dnia co najmniej jeden z kierowników sekcji będzie obecny fizycznie na Wydziale przynajmniej w godzinach 11:00-14:00 i będzie pełnił rolę kierownika dyżurnego. (Michał Broniarz, Maria Cywińska, Ewa Gajewska, Paweł Kośnik, Sylwia Stanicka)   
 
Przypominamy, że odpowiedzi na szczegółowe pytania mogą Państwo znaleźć pod linkiem: https://docs.google.com/document/d/1yYGkJZhjoR1cpSifutYwt7Dx07Bm7RoEunI7GSrBkhU/edit?usp=sharing – ten dokument jest na bieżąco aktualizowany. 
 
Prosimy też o sprawdzanie informacji, które umieszczamy na stronie http://psych.uw.edu.pl/ogloszenia/ 
UW umieszcza ogłoszenia na stronie https://www.uw.edu.pl/
 
Poniżej przekazuję Państwu konkretne informacje na temat poszczególnych sekcji: 
 
– Kluczową sekcją w kontekście pracy Wydziału jest obecnie sekcja IT. Panowie będą pracować w co najmniej 50% składzie w godzinach 9-17 na Wydziale (pozostali pracownicy zdalnie). Ich zadaniem będzie przede wszystkim ułatwić Państwu prowadzenie zdalnych zajęć, ale także zapewnienie ciągłości dostępu do poczty i innych serwisów. 
Numer telefonu 22 55 49 737 zostanie przekierowany na telefon Michała Broniarza, numer 22 55 49 735 – na numer Michała Markowicza.  
 
Sekcje Badań, Finansów, Studencka, WISP – pracują przede wszystkim zdalnie, ale codziennie będzie obecny co najmniej jeden pracownik w przynajmniej godzinach 11-14. Prosimy kontaktować się mailowo i ewentualnie umawiać się na rozmowy na meet.google.com lub osobistą na konkretną godzinę. Na ten moment telefony nie będą przekierowane.   
 
Michał Kaluga (promocja) pracuje zdalnie. Telefon nie będzie przekierowany.  
Hanna Bilińska (kadry) pracuje zdalnie. Telefon 22 55 49 706 zostanie przekierowany.  
Agnieszka Szczęsna (s. naukowy) pracuje zdalnie. Telefon nie będzie przekierowany. 
Sekretariat st podyplomowych pracuje zdalnie. Telefon 22 55 49 709 zostanie przekierowany. 
 
Większość pracowników biblioteki będzie obecna codziennie, ale w skróconych godzinach pracy. Tam gdzie to możliwe – praca zdalna. 
 
Sekcja obsługi będzie obecna w ograniczonym stopniu (panie porządkowe w składzie pomniejszonym i w krótszych godzinach pracy, aby mogły dojeżdżać bezpiecznie poza godzinami szczytu), panowie konserwatorzy – codziennie, ale w składzie pomniejszonym, gotowi do działania w razie potrzeby. Panie portierki i panowie strażnicy będą pracować zgodnie z grafikiem, za co bardzo im dziękujemy. 
 
Szanowni Państwo! Mam nadzieję, że w tym trudnym czasie uda nam się stworzyć taki sposób działania, który nam się przyda również w przyszłości. I z góry przepraszam za ewentualne niedoróbki, ale, jak to mówi Rektor Tarlecki: „doba ma niestety tylko 25 godzin”.  
 
Z wyrazami szacunku 
Maria Cywińska
 

Data publikacji: 14 marca 2020